+48 600 958 248 kontakt@emstorun.pl

Trening EMS – WARTO!

  • Znikome obciążenie dla stawów
  • Krótszy czas treningu
  • Szybsze spalenie tłuszczu
  • Bezkontuzyjność

Cennik

Wybierz odpowiedni dla siebie karnet z listy poniżej lub pojedynczy trening pokazowy.

r

Przyjdź, sprawdź i skorzystaj z karnetów.

Jeśli po treningu pokazowym zdecydujesz się na zakup karnetu, wliczymy go do puli treningów i odliczymy tę kwotę od ceny karnetu.

Zapytaj o zniżki dla karnetów dwu- i trzymiesięcznych.

Co warto wiedzieć 

Strój do ćwiczeń

Do treningu potrzebny jest przylegający strój, zawierający min. 90% bawełny z rękawem przynajmniej do łokcia oraz nogawką przynajmniej do kolana.

Strój taki można także zakupić w studio.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAć

Najpóźniej godzinę przed treningiem zjedz lekki posiłek. Bądź w studio 5 min przed umówioną godziną. Zabierz ze sobą sportowe buty i skarpetki.

Jaki trening wybrać?

Trening podstawowy

Trening dla osób aktywnych, uzupełniający, wzmacniający mięsnie głębokie.
1 raz w tygodniu

Trening optymalny

Rekomendowany, zrównoważony trening w celu poprawy zdrowia i sylwetki.
2 razy w tygodniu

Trening intensywny

Trening na wynik – dla jeszcze szybszych efektów w krótszym czasie.
3 razy w tygodniu